Actividade: autobiografía dun obxecto
Materia: Segunda lingua estranxeira: francés
Curso: 4º ESO
Nivel: A2-B1
Unidade: la maison
et les meubles
Tempo: 50 minutos
Estariamos ao final da unidade sobre as partes da casa,
os mobles e os obxectos de cada habitación. Antes de mandarlle unha actividade de
produción escrita relacionado co tema, faríamos un braisntorming para recordar o vocabulario xa visto anteriormente na
clase.
En primeiro lugar, pediría que algún alumno/a saíra ao taboleiro
para escribir as partes da casa en columnas (cuisine, salle à manger, chambre, salon, salle de bain). Despois, os
demais alumnos/as en alto terían que ir dicindo que obxectos e mobles dos que xa
vimos anteriormente hai en cada cuarto da casa (évier, canapé, lit, baignoire, coussin...).
Feita esta preactividade de repaso, pasariamos a realizar
o xogo que se chama Tabú, onde as
palabras que teñen que adiviñar están todas relacionadas con obxectos que hai
na casa (cuillère, papier toilettes,
brosse à dents, oreiller...). Os alumnos/as terían que saír por parellas
aleatoriamente e un explicarlle ao outro o obxecto que lle tocou na tarxeta
para que este o adiviñe (como é, para que serve, onde se atopa...). Todos terán
que saír a facer a actividade.
Unha vez terminado o xogo, ensinaríalles na pantalla unha
foto dun microondas cunha cara pintada como se estivese vivo. Primeiro
faríalles algunha pregunta como: Algunha vez pensástedes que os obxectos (un
moneco, un bolígrafo, unha testadora...) teñen vida como na película Toy Story? Se fose o caso, non vos
gustaría coñecer a súa peculiar visión do mundo?, etc. Despois, a raíz da foto
que lles puxen do microondas, pediríalles que me fosen dicindo posibles
hipóteses inventadas sobre a vida dese obxecto (onde naceu, quen o comprou, se
está feliz coa súa vida quentando comida...)
Por ultimo, sacaría unha bolsa na que teño dentro
obxectos diferentes e cada alumno/a tería que sacar sen mirar un obxecto (un cepillo
de dentes, un garfo, un lapis, unhas gafas, unha moneca, etc...) Con ese
obxecto cada un tería que facer unha produción escrita na que eles mesmos
terían que pórse na pel do obxecto e narrar a súa vida dándolle pe á
creatividade e á orixinalidade (onde naceu, se o compraron nun supermercado, se
o tratan ben, se morreu porque o tiraron á vasoira, se o teñen apartado nalgún
recuncho da casa...). Mandaríalles comezar a redacción nos últimos minutos que
quedan de clase e a terían que terminar na casa para entregarma o próximo día.
Fixeches a planificación dunha sesión completa!E moi ben planificada, con actividades variadas e ben explicadas. Paréceme unha idea estupenda a de personificar un obxecto. Tamén poderías partir dun clip de Toy Story, precisamente.
ResponderEliminar